reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Valkovič

Zuzana Valkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kazdy sme svojim sposobom trafeni, len ja mam tych sposobov viac :o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Chlapi su vsetci rovnaki

Zuzana Valkovič

Chlapi su vsetci rovnaki

Ked som bola mala, cudovala som sa mojej mame, preco otcovi “trpi” tie neustale otazky typu : „kde mam ponozky? kde mam koselu? mam vyprate rifle?“, aj ked bolo vsetko na rovnakom mieste a v skrini oddychovalo dalsich 5 nohavic. A ona zakazdym „naklusala“ a vsetko mu davala priamo do ruk. Vzdy som si vravela, ze ja si raz mojho manzela „vychovam“ inak. Vtedy som este netusila, ze muzi su viac - menej vsetci rovnaki a ze je pohodlnejsie podat mu vsetko do ruk, ako potom pol dna upratovat skrinu...

  • 16. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 413x
  • 0
Tam, kde vysoke ceny zacinaju, kvalitne sluzby koncia

Zuzana Valkovič

Tam, kde vysoke ceny zacinaju, kvalitne sluzby koncia

Tak, ako asi kazda zena, ani ja nie som nikdy so sebou spokojna. A tak, ako asi kazda zena, aj ja mam na sebe nieco, comu venujem prehnanu starostlivost.

  • 15. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 427x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu