reklama

Tam, kde vysoke ceny zacinaju, kvalitne sluzby koncia

Tak, ako asi kazda zena, ani ja nie som nikdy so sebou spokojna. A tak, ako asi kazda zena, aj ja mam na sebe nieco, comu venujem prehnanu starostlivost.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)


Mala som napriklad kamosku, ktora si 4x denne cistila usi,
dalsia sa vsemozne snazila zbavit pieh, ktore mala na ramene a ktore, podla
mna, videla iba ona. No a ja mam vecny problem so svojimi vlasmi - musia
byt vzdy dokonale. A presne tak, ako kazda zena, som ochotna vyhodit
nekrestanske peniaze na tu svoju "uchylku". Este ze manzel nema prehlad o
mojich vydavkoch. Skoda len, ze v dnesnej dobe uz neplati len to, ze
clovek plati za znacku napriklad pri obleceni, ci parfume, ale cim dalej,
tym viac sa rozmaha platenie za meno aj pri sluzbach. Neviem cim to je, ze
sme my ludia (alebo len my zeny?) ochotni zaplatit nekrestanske peniaze za
sluzby iba na zaklade dobreho marketingoveho tahu - ale ved o tom je
predsa reklama. Horsie je uz to, ked za riadne vysoku sumu dostanem na
oplatku riadne nizku kvalitu sluzieb. Ked si kupim znackove tricko, viem
do coho idem. Ked si sadnem do kresla v kadernictve so zvucnym menom, je
to vzdy hop alebo trop. Aj ked, ja som mala vzdy naivnu predstavu, ze ked
si za nieco riadne zaplatim, mala by som odchadzat viac ako spokojna. No
ale co uz, my zeny sme nepoucitelne. Nikdy nevieme co chceme, ale
neprestaneme dovtedy, kym to nemame. A a ko sa hovori, clovek sa uci na
vlastnych chybach, preco to ale nefunguje v mojom pripade?
Jedneho krasneho dna som sa rozhodla, ze mi uz nestaci to, co s
mojimi vlasmi "stvara" moja kadernicka - mimochodom vzdy odvedie skvelu
pracu, a ze skusim nieco nove. Ako dieta modernej doby, trosku som
surfovala po internete a nadabila na bratislavsky kadernicky salon, ktory
sa pysil nie len zvucnym menom a pobockami po celom svete ale aj riadne
vysokymi cenami - no ale ved za kvalitu sa plati. Podla nazvu som bola
presvedcena, ze ma bude strihat nejaky mlady sikovny metrosexualny
kadernik. Teraz uz aspon viem, ze podla niekoho slovicko "Guy" nemusi vzdy znamenat
v preklade chalan, pripadne, ze uplne staci, ak budu v salone dvaja
zastupcovia muzskeho pohlavia, ktori mimochodom ani nie su kadernici. V
konecnom dosledku mi to bolo jedno, tesila som sa na to, ako videm zo
salonu so vztycenou hlavou, holywoodskym usmevom na dva prsty a moj manzel
sa na mna bude s udivom pozerat. Aj ked sa to vlastne takmer splnilo, malo
to mensiu chybicku krasy. Namiesto so vztycenou hlavou som odchadzala zo
salonu s hlavou sklonenou, aby som sa nemusela pozerat na pohlady typu "Co
to mas preboha na hlave" a moj manzel na mna naozaj pozeral s udivom a
okrem ineho sa ma opytal, ci som za to aj zaplatila. Zial zaplatila. Aby
som nebola nespravodliva, musim priznat, ze masaz hlavy pri umyvani vlasov
bola super, aj ked som sa musela nohami zapierat do podlahy, aby ma ten
mladik neodtlacil od umyvadla, tak sa vzil do svojej role. Pri strihani sa
teta kadernicka naozaj snazila, aj ked az neskor som si vsimla, ze cele
kuzlo spociva v zaujimavom drzani a kruteni noznicami, ved nech to vyzera
profesionalne. S konecnou upravou si uz ale nerobila ziadny velky problem,
ved som bola jej posledna zakaznicka a predsa v dnesnej dobe je moderne
mat vlasy na strapato - to predsa vobec nevadi, ze v tom clovek vyzera ako
blbec. Najviac ma dojalo, ked som ju vyslovene upozornila, ze takto ja
veru na ulicu nepojdem na co mi ona povedala, ze ved toto je moderne a
odisla... Tak dakujem pekne. Chcela som byt moderna, a mozno aj moj uces
bol moderny, ibaze bol na tej nespravnej hlave. Zaroven som prisla na to,
ze musim zacat navstevovat kurzy asertivity. Pri odchode som nebola
schopna povedat svoj nazor na ich sluzby a len som ticho zaplatila a
odisla. Na svoju ochranu musim este podotknut, ze nie som jedina, ktora
mala s danym salonom podobnu skusenost. Predpokladam vsak, ze ani jedna z
mojich znamych na kurz asertivity nechodi, a preto si Tony a jeho chlapci
veselo berie nekrestanske peniaze za zvucnost svojho mena a daleko
pokrivkava s urovnou svojich sluzieb. A aby toho vsetkeho nebolo malo, o
mesiac som opat zopakovala rovnaku chybu a zaplatila za kadernicke sluzby
este viac, za este zvucnejsie meno stylistke, ktora cese aj markizacke
celebrity a ktora uz pravdepodobne zabudla, co obnasa kadernicke remeslo.
No, zial, slava ludi meni a pokial nemam kabelku od Luisa Vuittona a
topanky od Gaultiera, je jedno, kolko si za sluzby zaplatim, asi vo mne
nikto nevidi perspektivu do buducna, z ktorej by dokazal tazit. Jedno vsak
viem naisto. Odteraz ostavam verna svojej kadernicke...

Zuzana Valkovič

Zuzana Valkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kazdy sme svojim sposobom trafeni, len ja mam tych sposobov viac :o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu